Wim Verbree

Wim heeft de afgelopen 14 jaar in Abcoude gewoond en is in 2021 verhuisd naar Baambrugge. Wim is weduwnaar, heeft drie kinderen en is trotse opa van vijf kleindochters. Hij heeft veel ervaring opgedaan in de gemeentes waar hij voor gewerkt heeft. En in veel besturen en commissies geleerd hoe je door samen te werken de beste resultaten behaald. Ook is hij meer dan 35 jaar kaderlid van een vakbond geweest waarmee onderhandelen om doelen te bereiken hem niet vreemd is. Wim is in Abcoude als vrijwilliger betrokken bij Het Sporthuis Abcoude, AbcoudeGroen die onder anderen het Hugo de Vriesparkje onderhouden en in Baambrugge verzorgd hij skeelertrainingen voor de IJsclub. Naast groen is sport zijn passie en het vele fietsen in de gemeente heeft hem alle kernen en buitengebieden leren kennen.

Portefeuilles
Inwonersparticipatie, Wegen en infrastructuur, Openbaar vervoer, Luchtvaart, Groen, natuur en biodiversiteit, Landbouw en voedsel, Afval en grondstoffen, Economie, Recreatie en toerisme, Personeel en organisatie, Bestuur en ICT en Financiƫn.

Neem contact op met Wim via w.verbree@pvdagroenlinks.com.