Met uw stem gaan we aan het werk!

PvdA-GroenLinks-LokaalSociaal bedankt de kiezers voor de steun aan het programma en het vertrouwen dat opnieuw gegeven werd in het werk van de fractie en de wethouder. Het aantal kiezers dat lijst 3 koos, is hetzelfde gebleven als 3 jaar geleden. De opkomst lag alleen hoger dit keer, waardoor we 40 stemmen tekort kwamen om onze drie raadszetels te behouden. De fractie zet haar werk echter onverminderd enthousiast door en kan daarbij terugvallen op de hulp van vrijwilligers die zich actief inzetten en meedenken in de steunfractie. Heeft u ook belangstelling om deel te nemen aan de steunfractie? Neem dan contact met ons op!

De komende 4 jaar gaat PvdA-GroenLinks-LokaalSociaal zich er nog harder voor maken dat de stem van de inwoners doorklinkt in de lokale politiek. Het ombudsteam springt in de bres voor inwoners die zich klemgezet voelen of die steun nodig hebben. De jaarlijkse uitreiking van de Groene Lintjes zorgt ervoor dat goede lokale en groene initiatieven onder de aandacht gebracht worden. En gezien het succes van de fotowedstrijd, willen we deze vaker gaan organiseren. Want wij vinden het belangrijk om goed scherp te houden wat de inwoners graag willen.

Kortom: blijf ons volgen! In de krant, op internet en via Twitter. Wat we beloofd hebben, gaan we doen. Kiezers bedankt!

En nu, aan het werk!