PvdA-GroenLinks-LokaalSociaal presenteert haar verkiezingsprogramma.

PvdA-GroenLinks-LokaalSociaal heeft zondag haar nieuwe verkiezingsprogramma gelanceerd. Het is te vinden op de, eveneens nieuwe, website pvdagroenlinks.com/programma.

Ernst“We hebben een programma dat sociaal, groen en kerngericht is. We hebben goed gekeken naar de belangrijkste punten per kern om ons daar de komende vier jaar op te gaan richten”, aldus duo-lijsttrekker Ernst Schreurs.

De titel van het programma is “Aan het Werk!”, waarmee de partij aan wil geven dat het tijd is om de komende periode aandacht te besteden aan werk en daarbij ook voortvarend te werk te gaan.

“Het is belangrijk dat we mensen de komende vier jaar weer aan het werk helpen, daar kun je als Erikagemeente wat invloed op hebben. Daarnaast is het ook belangrijk dat we ons zorgniveau op peil proberen te houden, ondanks de bezuinigingen die naar de gemeente toe zullen komen”, aldus duo-lijsttrekker Erika Spil.

De partij heeft daarnaast per kern een aantal punten geformuleerd die ze de komende vier jaar aan wil pakken. Deze punten zijn op de nieuwe website te vinden.

Op diezelfde website is naast het programma ook uitgebreide informatie over de kandidaten en het laatste nieuws te vinden.