Word lid!

Wilt u lid worden van PvdA/GroenLinks De Ronde Venen? Dat kan op 3 manieren:

1.     Ik word lid van de PvdA! 2.     Ik word lid van GroenLinks! 3.     Ik word alleen lid van PvdA/GroenLinks De Ronde Venen!
Hiermee wordt u lid van de PvdA en daarmee ook gelijk van uw lokale PvdA-afdeling en van PvdA/GroenLinks De Ronde Venen. Hiermee wordt u lid van GroenLinks en daarmee ook gelijk van uw lokale GroenLinks-afdeling en van PvdA/GroenLinks De Ronde Venen. Hiermee wordt u alleen lid van PvdA/GroenLinks De Ronde Venen en dus niet van de landelijke partijen.
Word lid van de PvdA! Word lid van GroenLinks! Vul het formulier hieronder in.

Om alleen lid te worden van PvdA/GroenLinks De Ronde Venen kunt u onderstaand formulier invullen. De contributie voor een lokaal lidmaatschap bedraagt 25 euro per jaar.

Ik word alleen lid van PvdA/GroenLinks De Ronde Venen!

Wij versturen zo nu en dan mails naar leden om hen op de hoogte te houden van de lokale politiek. In campagnetijd ligt deze frequentie wat hoger en gaat het ook over updates rondom de campagne. Daarnaast worden leden uitgenodigd voor partijbijeenkomsten als de algemene ledenvergadering. Je kunt je op elk gewenst moment afmelden voor deze e-mails.
Als direct gevolg van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) moet u toestemming geven voor de verwerking van uw persoonsgegevens. Uw persoonsgegevens worden in lijn met onze privacyverklaring verwerkt en opgeslagen voor onze ledenadministratie. De privacyverklaring van PvdA/GroenLinks is te lezen op: https://pvdagroenlinks.com/privacy/.